Svetainės naujienos

Kuriame Lietuvos ateitį

Nominacija "Populiariausi tarp 12 geriausiųjų" [2012.11.19]

Kategorija: Svetainės naujienos
Norime pasidalinti džiugia naujiena ir pranešti, kad 2012 metų lapkričio 15 d. įvykusiame Europos socialinio fondo finansuojamų projektų vykdytojų apdovanojimų renginyje VšĮ Šeimos santykių instituto projektas „Netradicinis ugdymas mokyklose: leisk man padaryti pačiam ir aš išmoksiu! (įgyvendinimo laikotarpis 2010-11-25 – 2012-05-25) buvo įvertintas ir atrinktas kaip populiariausias iš 12 geriausių projektų.

Šiame projekte dalyvavo Kauno Kazio Griniaus, Utenos Rapolo Šaltenio ir Piktupėnų pagrindinių mokyklų, Panevėžio Kazimiero Paltaroko, Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazijų, Šiaulių Rėkyvos ir Klaipėdos Tauralaukio progimnazijų, Trakų, Marijampolės Jono Totoraičio, Druskininkų "Atgimimo" vidurinių mokyklų bendruomenės ir nevyriausybinių organizacijų (Actio Catholica Patria, Saugaus vaiko centras) atstovai. Tikriausiai visi dalyvavusieji projekto įgyvendinime sutiktų, kad projektas buvo labai intensyvus ir reikalaujantis daug darbo. Tačiau kartu ir įtraukiantis bei džiuginantis, nes projekto rezultatais galėjo džiaugtis ne tik vaikai, tėvai, švietimo pagalbos specialistai, mokytojai, bet ir visa mokyklos bendruomenė. Kiekvieno iš Jūsų dalyvavimas projekte yra įvertintas ir pripažintas. Šis projektas unikalus tuo, nes aktualiai visuomenėje problemai spręsti buvo pasirinktas inovatyvus ir naujas metodas Lietuvoje. VEIK (Vaiko emocinės išraiškos ir kontrolės) ugdymo metodo pagalba vaikai nuosekliai ir pakankamai ilgą laiką buvo mokomi konkrečių socialinių įgūdžių ir pykčio valdymo metodų, padedant vaikui suprasti jų naudą tarpasmeniniuose santykiuose ir kasdieniame gyvenime. Vaikai mokėsi susieti savo mintis, jausmus ir elgesį, daug dėmesio skiriant tinkamoms elgesio formoms skatinti. VEIK modelis gali būti diegiamas visose mokyklose nepriklausomai, kuriame regione ji yra, ir tinka įvairioms mokyklos problemoms spręsti. Modelis vadovaujasi holistiniu požiūriu į vaiką ir jo poreikius, pripažįstant vaiko teisę turėti nuomonę ir ją reikšti tinkamais būdais, užtikrinant visapusišką vaiko raidą ir papildant mokyklos ugdymosi programą. Labai tikimės, kad mokyklose įdiegtas modelis ir toliau sėkmingai veikia ir skatina mokyklos bendruomenes atkreipti dėmesį į vaikų emocinės kompetencijos stiprinimo svarbumą ir būtinumą. Dėkojame visiems dalyvavusiems šiame projekte.




bottom