Svetainės naujienos

Kuriame Lietuvos ateitį

Baigėsi mokymai tėvams ir NVO nariams [2012.01.20]

Kategorija: Svetainės naujienos
Nuo 2011 gegužės mėn. iki 2012m. sausio mėnesio vyko tėvų ir nevyriausybinių organizacijų atstovų mokymai „Saugios mokymo ir mokymosi aplinkos mokykloje kūrimas“.

Baigėsi NVO narių ir tėvų mokymai „Saugios mokymo ir mokymosi aplinkos mokykloje kūrimas“.

 

 

Nuo 2011 gegužės mėn. iki 2012m. sausio mėnesio vyko tėvų ir nevyriausybinių organizacijų atstovų mokymai „Saugios mokymo ir mokymosi aplinkos mokykloje kūrimas“. Mokymai vyko Kauno mieste. Buvo surinktos dvi tėvų ir nevyriausybinių organizacijų atstovų grupės (viso 35 dalyviai). Kiekviena grupė dalyvavo keturiuose seminaruose, kuriuos vedė viešosios įstaigos Šeimos santykių instituto specialistės: psichiatrė - psichoterapuetė Roma Šerkšnienė ir socialinė darbuotoja Renata Volskienė. Pirmojo seminaro metu dalyviai buvo supažindinti su esminėmis vaiko kompetencijomis ir pristatytas VEIK metodas, kuris padeda lavinti šias kompetencijas. Jau pirmojo susitikimo metu dalyviai buvo skatinami aktyviai dalyvauti seminare, atlikti patyrimines užduotis. Pradžioje reikėjo daugiau pastangų išjudinti dalyvius įsitraukti į užduotis, tiek vaidinant įvairias situacijas iškylančias su vaikais, tiek dalinantis mažesnėse grupelėse savo patirtimi. Vėliau dalyviai rodė daugiau iniciatyvos patys išbandyti naujus bendravimo su vaikais būdus per rolių vaidinimus. Tėvai pasidalino, kad klausantis teorijos atrodo, daug kas yra žinoma ir paprasta, tačiau, kai reikia suvaidinti situaciją iškyla seni įprasti bendravimo būdai ir būna sunku suvaidinti situaciją pozityviai. Ypač didelį susidomėjimą tėvai rodė antrame susitikime, kur buvo diskutuojama apie pyktį ir tinkamus bei netinkamus jo raiškos būdus. Seminaro pabaigoje daugelis tėvų išsakė, jog suprato, kad prieš siekdami padėti savo vaikui, pirma turi padėti sau; pirmiausia patys turi išmokti tinkamai valdyti ir išreikšti pyktį, o tada gali tikėtis tokio elgesio ir iš vaikų. Trečio ir ketvirto seminaro metu didesnis dėmesys buvo skiriamas pozityviems vaiko iniciatyvos skatinimo būdams bei konflikto sprendimo būdams.




bottom